perjantaina, tammikuuta 26, 2007

Tyyntä(kö) myrskyn edellä.




Aamu

Ja tuli sentään aamu.
Aamu on.
Ja huone on huone
ja palaa takaisin.
Tämä on minun vuoteeni.
Voin hengittää
voin liikuttaa kättä.
Minä tässä olen.

Jospa vielä päivä.
Aamu on.

- Solveig von Schoultz

Näinhän sitä joskus käy lasten kanssa että löytää itsensä vetämästä pulkassa perässään suurta lumipalloa naama soikkona. Hiljainen päivä. Onkohan tyyntä myrskyn edellä? Meillä yskitään vieläkin vaikka sairaus antaa jo periksi. Tekisi mieli mennä T:n ja L:n kanssa katsomaan Pan's Labyrinth. Vaikuttaisi olevan jostain kotoisin... Onko kellään ohikulkijalla tietoa asiasta?

ps. Vaikuttaa että pirullinen sarjamurhaaja, Allyalias, olisi saamassa verikoirat kannoilleen... Jaa

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti pysyttelee tyynenä - jos siis tyynestä pitää :)

Minulla ei tuosta elokuvasta ole paljon tietoa, mutta kuulin nimen ja luin arvostelun siitä Nonon sivuilta.

http://nono.vuodatus.net/

Oletko käynyt kurkkaamassa? Voisi antaa lisävaloa siihen, millainen se on.

Mukavaa ja tyyntä lauantaita, Ally!

Anonyymi kirjoitti...

Äh, aina unohtuu jotain. Piti vielä sanomani, että aivan ihana kuva! Se on kuin postikortti. tulihan se talvi kuin tulikin, vaikka itse jo epäilin, ettei se tule ollenkaan.

Allyalias kirjoitti...

Kiitti vinkistä, Elegia. Pitääpä käydä tsekkaamassa. Olen lukenut siitä monestakin paikasta mutta kaikkein parhaan kuvan saa yleensä joltain tutulta (tai nettitutulta) jonka mausta tietää jotain.

Ja kiitokset. Kävin sairaana kuvaamassa kun oli niin kaunista. Kannatti, sillä nyt puut ovat menettäneet lumikerroksensa. Kuva on Nallikarista.