torstaina, tammikuuta 18, 2007

Jaetusta rakkaudesta

Tänään ampaisin heti herättyäni puntarille ja olin 300 grammaa kevyempi kuin eilen. Nyyh! Näin laiha olen ollut viimeksi ennen joulua! Voi tätä onnea ja autuutta. Ja ennen kaikkea kiitos Dr Phil, eikun Ätkins. Olen ollut hilpeällä tuulella ja miettinyt lähinnä mistä saan tarpeeksi rasvaa ruokavaliooni.

Claes Andersson tulee tiistaina kirjastoon juttelemaan jostain uudesta kirjastaankin kai. Menemme K-ystävän kanssa katsomaan. Me rakastetaan Claes Anderssonia. Ihanaa, tulee aivan ala-aste mieleen. Silloinkin me rakastettiin samaa tyyppiä ihan sulassa sopusoinnussa. Harmi vaan ettei poika ollut ihan niin innostunut meidän lähentelyistänne. "Aah, aja tänne sinisellä ratsullasi (polkupyörä) meitä pelastamaan" huusimme hänelle koulumatkalla lumipenkan takaa, leikkien hädänalaisia prinsessoja. Äiti oli puhunut ruskean reiän ritarista, sanoin ystävälle että voisimme kutsua poikaa ruskean reiän ritariksi. Tiesin että tuossa nimityksessä oli jotain hassua ja tuhmaa, mutta siitä huolimatta se kuulosti kivalta. Sitä paitsi olin lukenut jotain kivaa pyöreän pöydän ritareista.

K antoi alaselkään ja takapuoleeni kipugeeliä ja ohjeen ottaa tulehduskipulääkettä kuuriluontoisesti. Pitäisi kai kuitenkin käydä lääkärissä ottamassa selvää millainen rakennevika siellä rangassa luuraa. Ja siellä hierojalla (vitkuttelen vieläkin). Olen niin sietämättömän hyvällä tuulella että alan käymään luultavasti vähän ärsyttäväksi. Jaa

2 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Oho, sähän liukenet olemattomiin ennenkuin huomaammekaan;)

En ole koskaan nähnyt livenä Claes Anderssonia mutta ostin juuri joulun alla hänen kirjansa vuodelta 2000: "Kaksitoista vuotta politiikassa: katkelmia, muistikuvia, unia". En ole itseasiassa vielä lukenut sitä joten en osaa arvostella sitä.

Voi herttinen sentään! Kai sä sentään myöhemmin olit häpeissään kun sait selville ritarin oikean luonteen? *hihittää hervottomasti*

Mulla on auttanut ne kipulääkkeet jotka lääkäri määräsi+tietenkin hieronta. Olen käynyt jo kahdesti ja ajattelin käydä vielä jonkin kerran. Ainoastaan aamuyöllä herään kipuun, johtunee kauan paikallaan olemisesta. Toivottavasti saat selvyyden omaan vammaasi ja oikean hoidon kipuusi! Hyvä tuuli on onnea, siitä riittää muillekin;)

Allyalias kirjoitti...

Salka, siltä minustakin tuntuu. Eilisestä oli taas lähtenyt 300g eikä ole tarvinnut olla yhtään nälissään :)

Minäkään en ole nähnyt Claes Anderssonia livenä, eikä ystäväkään. Rakastamme häntä joidenkin kirjojen perusteella. Mutta tiistainahan tämä asia on korjattu.

Ei minua edes hävettänyt tuo ritarinimi. Ehkä olisi pitänyt...