torstaina, helmikuuta 28, 2008

E for Exellent


Kiitos rakkaalle Hallattarelle hienosta tunnustuksesta!

Haluan ojentaa tämän tunnustuksen KAIKILLE... Mutta kun tämä on jo vaikka missä.
Ottakaa nyt ainakin Lilli, Alastalo, Noeijoo ja Pantteri. Te ootte niin exellenttejä intelligenttejä!

Päivitän nyt taas uuden luvun terveydentilaani koskien: Saan lisää tietoa tissiasioissa sittenkin vasta ensi viikon tiistaina. Alkaa jo käydä tämä hermoilu hermoille. Ette voi muuten uskoa, kuinka ongelmalliseksi asiat menevät, jos sattuu olemaan yhtä aikaa kuumeessa ja tissipotilaana. Ja on kaksi eri lääkäriä, eikäku... terveydenhoitaja ja lääkäri... eikäku terveydenhoitaja.... eikäku terveydenhoitaja ja puhelinaika... Olen pyörinyt byrokratian rattaissa sairaan itseni ja tyttäreni kanssa aamukahdeksasta, ennen kuin ennätin tänne bloggailemaan.

Sinnikkyyteni ansiosta olen nyt kuitenkin vihdoin sairaslomalla ja äärimmäisessä tekemisen puutteessa. Siispä blogielämäni tulee olemaan normaalia vireämpää :) Jaa

12 kommenttia:

Lilith kirjoitti...

Jee, excellent, minä!
Huvittaisko nähä tännään? Ennen kuutta, vaikka nelijän jäläkeen?

Allyalias kirjoitti...

Huvittais, mutta oon ihan saikkuna. Räkä valluu ja kuumettaa. Huomenna? Olen päättänyt parantua viikonlopuksi...

Anonyymi kirjoitti...

Kiitoksia kovasti! vai ex...jne.Pitää varmaan googlettaa yhdistelmänä tuo tekstihirviö! ;)

Jos on samaa flunssaa kuin meikäläisellä niin ei toiveitakaan viikonloppu paranemisesta. Hain just lisää sairista. Siis koko viikko meni tähän flunssaan ja alkoi jo viime viikonloppuna.Kuumetta 38,8 astetta pahimmillaan ja jatkuu pitkäääään tuo kuume. Hoida ittes kunnolla. On meinaan aika kova flunssa.
Siispä parane pian ja hengessä mukana tuon toisenkin asian kanssa ollaan.

Lilith kirjoitti...

Jep, ilmottele jos oot näkokunnossa.

SusuPetal kirjoitti...

Tuollainen odottaminen on hermoja raastavaa.
Ja flunssa vielä kaupan päälle.
Blogiaktiivisuus kuulostaa kyllä hyvältä:))

Anonyymi kirjoitti...

Jösses, excellent-merkki. Voi kiiitooos kauheen paljon. Osaankohan laittaa sen blogiini, täytyy kokeilla-

noeijoo kirjoitti...

Voihan vekseli, kiitos Ally! Excellent. Samat sanat.

Tuo räkätauti on ollut sitkeä luokkaa, viikko(ja) menee.. no paranemisiin kuitenkin. En ole pahan ilman lintu, en.

Ja tuloksissa odottelua odottelun päälle, kaikki hyvin siihen asti, vai miten.

Allyalias kirjoitti...

Alastalo, toivotaan, että minun sairauteni on nopeasti paranevaa laatua. Nyt on kyllä kurkku kipeänä, kun olemme tyttären kanssa viettäneet hauskaa aikaa yhdessä (siihen kuuluu hirmuista murinaa ja äänekästä räkätystä). Paranemisia sinulle!

Lilli, huomenna oon varppina. Otan vaikka kourallisen lääkkeitä! Mutta voin tietty tartuttaa lähimmäiseni...

Susu, kyllä sitä mielellään sairastakin, että ehtii kerrankin lukea teidän blogejanne ihan ajan kanssa!

Pantteri, olet exellentisi ansainnut! Saitpa sitten merkin ruudullesi tai et :)

Noeijoo, minä luulen, että tämä hidas eteneminen voi olla hyväkin merkki. Mene ja tiedä. Mutta olen silti kovasti optimistinen.

Anonyymi kirjoitti...

Ally Mikä toi tissi juttu on? Atsii Ätsii.

Allyalias kirjoitti...

Anonyymi, pähkinänkuoressa näin:

Menin viime vuoden lopulla näyttämään tississäni olevaa pahkuraa (en ollut huolissani, minulla on ollut tuollaisia, harmittomia tissivaivoja ennenkin ja tämäkin pahkura oli kaksi vuotta vanha). Kuten olin etukäteen arvellut, tutkimuksissa paljastui, että patti oli täysin hyvänlaatuinen, eikä se vaatinut jatkotoimenpiteitä.

Muutama viikko sitten puhelin soi yhtäkkiä illalla ja minua pyydettiin jatkotutkimuksiin jo seuraavana päivänä. Kävi ilmi, että lääkäri oli löytänyt sen toisen tissini (joka jäi luonnollisesti vähemmälle huomiolle, kun en ollut löytänyt siitä mitään mainittavaa) kuvista jotain jatkoselvittelyä vaativaa.

Nyt asiaa on selvitelty ja näillä näkymillä tämän "jonkin" todellinen olemus selviää minulle ensi viikon tiistaina.... tai sitten ei :)

Hallatar kirjoitti...

Koeta jaksaa Ally-armas. =)

*halii hiljaa*

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten tuskastuttavaa odottamista. Toivottavasti saat tiistaina hyviä uutisia.